Investiční a technické oddělení

Jiří Schořálek - schoralek@bytes.cz, tel. 381200769, mobil.602 487 912

Tomáš Ebert - ebert@bytes.cz, tel. 381200769, mobil.725 481 290

Jana Pešinová - pesinova@bytes.cz, tel. 381200789, mobil.602 484 053

Eliška Stejskalová - stejskalova@bytes.cz, tel. 381200789, mobil.778 760 328


Technická správa budov a prostorů

  • průběžná meziroční kontrola technického stavu objektů
  • návrh řešení rozsáhlejších havarijních a nehavarijních stavů na objektech
  • návrh plánované údržby a investic v závislosti na prováděném monitoringu, stáří budovy a havarijních stavech
  • technická pomoc pro techniky střediska při řešení havarijních a nehavarijních stavů
  • obhlídky staveb na základě podnětů (stížností) uživatelů prostorů, technické posouzení poruch konstrukcí samostatně nebo v součinnosti se soudním znalcem

Stavební úpravy uvolněných bytů

  • pasportizace prostoru – vyhotovení soupisu prací, které je nezbytné provést před nastěhování nového nájemníka
  • příprava rozpočtu z pasportu bytu
  • v případě většího rozsahu příprava výzvy pro zveřejnění na webu města
  • realizace výběrového řízení – zveřejnění na webu, prohlídka místa plnění, zhodnocení nabídek, komunikace s vítězným uchazečem, uzavření SoD, kontrola realizace díla, administrativní ukončení zakázky - zveřejnění výsledku na webu
  • evidence akcí SÚB

Realizace plánované a nahodilé údržby většího rozsahu a investičních akcí

  • navržení do zařazení do plánu investic, nebo plánu údržby
  • přípravné práce pro zpracování PD, nebo rozpočtu
  • tvorba rozpočtu u akcí menšího charakteru
  • spolupráce s projektantem, rozpočtářem při tvorbě PD – návštěva lokality, konzultace navržených řešení a materiálů s ohledem na znalost místních poměrů a charakter stavby (památková zóna atp.) a požadavky zadavatele
  • kontrola předaných podkladů od projektantů, rozpočtářů před přípravou výzvy
  • komunikace s uživateli prostorů a dodavateli před zahájením prací, komunikace s příslušnými odbory – stavební povolení, ohlášení stavby, zábory veřejného prostranství, vytýčení sítí atp.
  • kontrolní činnost během realizace stavby – TDI: kontrola dodržování termínů, rozsahu plnění a kvality díla, odsouhlasení změn vč. administrace dodatků o dílo atp.
  • administrace ukončených staveb – kolaudace atp. vyžaduje-li to stavba
  • záruční a pozáruční řízení se zhotoviteli

Administrace veřejných zakázek

  • zakázky v rámci zákona: vytvoření výzvy zakázky, oznámení předběžných informací –záměr akce, zveřejnění na věstníku veřejných zakázek, prohlídka místa plnění; komise pro hodnocení nabídek, uzavření SoD, realizace díla včetně TDI, zveřejnění výsledků na věstníku, evidence dokumentace veřejné zakázky
  • zakázky mimo režim zákona: vytvoření výzvy zakázky, zveřejnění na webu a profilu zadavatele, prohlídka místa plnění; komise pro hodnocení nabídek, uzavření SoD, realizace díla včetně TDI, zveřejnění výsledků na webu a profilu, evidence dokumentace veřejné zakázky